tirsdag 27. april 2010

Til konfirmanten #4

Dette bildet tok eg ute i hagen heime i Valdres i helga. Skikkelig vår tegn! Syns det er utrulig godt med sånne tegn, særlig heime i Valdres. Eg syns det fortsatt er kjempe surt i lufta, men det er jo ikkje noko eg får gjort noko med. Er vel derfor eg setter så pris på sånne tegn også... 

Enda eit konfirmasjonskort til gutt, men denne gangen med bil på, til ein forandring. Eg syns det er kjekt å lage litt tøffe kort også, mulig eg er litt lei av den sukkersøte stilen igjen... hmmm Må uansett få lagd fleire konfirmasjons kort til jenter også.
Motivet er fargelagt med promasker tusjer, grungen er stempla med fired brick på fotokartong og dei fleste kantene er skrapa. Endelig fikk eg brukt opp siste rest av målebånd stickersen eg har brukt på nokre tidligere kort. Ellers har eg pynta med svarte halvperler.
Stempel: bil frå , grunge frå Tim Holtz. Blekk: Distress ink- fired brick, Archival ink- jet black, Colorbox- darkbrown. Papir: mønsterpapir frå scrapbook walls, akvarell papir, prikkepapiret er ukjent, mørkeblå brazzill, fotopapir, turkis brazzill. Annet: halvperler, promaskertusjer, bokstav stickers frå mm og my little shoe box, ukjent oransje stickers.

Ingen kommentarer: