torsdag 22. april 2010

Trykkpressa april, til konfirmanten, min venn

Tida omdagen går til sjølvstendig porsjekt, som er den endelige og siste prosjektet i år. Den skal telle 40% av den endelige karakteren og være retta innen tema som vi har hatt om før. Eg har nettopp levert prosjektbeskivelse og eg er i gang med å finne kilder og stoff eg kan bruke. Temaet eg har valgt er digitale montager (digitale collager) og postkort. Prosjektet skal vare i 6veker. 
Eg er dermed ikkje sikker på kor mykje blogging det blir, men eg syns sjølv at eg må passe på at ikkje alt i livet mitt handler om denne oppgaven, sjølv om eg syns det er kjempe intressangt. Sjølv syns eg at eg også må ha tid til å gjøra noko av det eg har lyst til.

Her er mitt bidrag til måntens utfordring hos Trykkpressa. Denne månden er utfordringen fargene baige og grønn, også skal det være venne-retta. Eg har valgt å lage eit konfirmasjonskort til ein venn, det er jo tid for det om ikkje lenge. Det er ikkje mykje som eg syns kan kalles baige på kortet mitt, eg vil heller si at det er ulike brun nyanser. Eg syns at det må være det, skal ikkje kortet bli heilt flatt. Nettingen eg har brukt har eg hatt liggande sea eg gikk på videregående og skulle lage julekuler, syns det var moro å endelig finne noko eg kunne bruke det til. Ellers har eg pynta med blomster frå kort og godt, prima og spellbinders.

Stempel: paperbagstudio. Blekk: Archival ink- jet black, Color box- creamy brown, dark brown, Versa Color- bique. Papir: mønsterpapir frå 3endy paper, akvarell papir. Annet: Div glimmermist, alvarell blyanter, stickers frå cosmo cricket, blomster frå kort og godt, prima og spellbinders, gull netting, stickles- anique linnen, tag, knopp til blomsten frå prima, puncher frå martha stewart.

Ingen kommentarer: