søndag 9. mai 2010

Til konfirmanten #5

Endelig ein ny oppdatering her, det var vel på tide... Dagene går til oppgave skriving og gjøring, og mai er som vanlig travel med alt "ekstra". Eg skal overleve, men det betyr at kort og hobby ofte får lite prioritering. Allikevel syns eg det er viktig å gjøra noko enn slapper av med og enn har lyst til. 

Dette kortet skulle vell vært til ein sketchy collors utfordring for eit par veker sea, men sånn går det når enn ikkje får somla seg til å få lagdt det ut her før no... Jaja...

Motivet er fargelagt med promaskertusjer. Grunge frå tim holtz som eg er så glad i. Mønsterpapir frå 3endy papir. Kortet fikk tilslutt eitt par dusjer med shimmer -og glimmermist som gjorde at fargene (distress) flaut litt utover, eg syns det vart ein tilfeldig og tøff look på det heile. Ellers har eg pynta med gull netting og tekst.
Stempel: Jente- whiff of joy, Grunge frå tim holtz. Blekk: Archival ink- jet black, Distress ink- peeled paint, Color box- dark brown. Papir: mønster papir frå 3endy papir, fotopapir, akvarell papir, div rester, grønn kartong. Annet: bånd, gull netting, promarkertusjer, martha stewart puncher, stickers frå my little shoe box, shimmermist- gold, glimmer mist-meadow green.

Ingen kommentarer: