tirsdag 6. april 2010

Til konfirmanten #1

Påske ferien er over for denne gang. Været var vel ikkje så mykje å håpe på, men eg har brukt tida på å jobbe og strikke sokker. Ja, eg har snart nådd målet mitt som er å lære å steikke ullsokker. Bilde kjem seinere.
Denne veka blir eg nokre dager til heime før eg snur nasen mot stord der eg skal besøke mine besteforeldre. Så mandagskvelden setter eg kursen mot oslo der eg skal møte resten av klassa tirsdag. Vi skal sjå på NM i studentbedrift. 
Dagene går til mykje strikke og hekle prosjekter samt vera ute og slappe av.

Det nærmer seg konfirmant tid med stormskritt og dette er mitt fyste konfirmasjonskort i år. Eg lagde det før påske. Motivet er stickers som eg har ramma inn i ei ramme frå kort og godt. Mønster papiret er frå american crafts, ellers har eg brukt stickers og brads. Motivet har fått eit lag med crackle accent på for å lage litt liv i bildet.
Stempel: tag frå 7gypsies. Blekk: Corbox-dark bworn, Distress ink- antique linnen. Papir: mønster papir frå american crafts, akvarell papir, blå kartong. Annet: ramme frå kort og godt, bokstav stickers, svart tusj, stickers bilde, crackle accent, brads.

Ingen kommentarer: