torsdag 15. april 2010

40 år...

Palmelørdag var eg og min kjære invitert i 40årslag til naboen som fyller år. Jubilanten er glad i å fiske, så dermed måtte det bli eit fiske inspirert tema. Eg har ingen fiske stempler så eg var nødt til å bruke noko frå nettet. Papiret eg har brukt syns eg gir eit flott skjorte preg, ellers har eg pynta opp med mini mosaikk, filt og tekst. Eg har valgt å holde kortet forholdsvis enkelt i forhold til dekor og utforming.



Eg har også denne gangen dekorert inni, eg gjør ikkje det så ofte, men gaven skulle være eit gavekort. Derfor har eg lagd ei enkel lomme til gavekortet og pynta litt med pynte papiret på den andre siden også.
Pynt på baksida også, med mitt personlige stempel og pynte ark.
Blekk: Distress ink- antique linen, Color box- dark brown. Papir: mønsterpapir frå american crafts, blå kartong, kopipapir, akvarell papir. Annet: tickers, bilde frå nettet, glossy accent, crackle paint- faadet jeans, bokstav stickers frå blandt anna mm, mini mosaikk, filt frå prima.

Ingen kommentarer: