mandag 26. april 2010

Til konfirmanten #3

Her er enda eit konfirmasjonskort, denne gangen til ein gutt. Eg syns dette stempelet frå papirgleder er så stilig, litt vanskelig å få bra trykk med det syns eg-øvelse gjør mester. Eg har brukt to mønster papir, eit frå american crafts og eit anna frå scrapbook walls, grungen eg har brukt er stempel frå tim holtz og det er stempla med faded jeans. Ellers pynta med raude brads, stickers og tekst.
Stempel: Grunge frå tim holtz, Motiv frå papirgleder. Blekk: Archival ink- jet black, Colorbox- dark brown, Ditsress ink- faded jeans. Papir: mønster papir frå american crafts og scrapbook walls, fotopapir, turkis kartong, mørkeblå brazzill, akvarell papir. Annet: bokstav stickers frå cosmocricket, stickers, brads.

1 kommentar:

Berit sa...

Kjempestilig!

Og ja.. øvelse gjør mester med det der stemplet! Jeg tror jeg må se å bruke mitt igjen snart jeg også!

Go' mandagskveld!

Forresten .. ska du væra med på treff på Fagernes 8. mai???