mandag 19. april 2010

Tag...

Eg har kosa meg med å pynte denne tagen. Reven hadde eg fargelagt med promarkers for lenge sea, eg har faktisk ikkje brukt den til noko før heller. Eg bare kasta meg over den og bakgrunnstempelet frå hero arts, som eg foresten skulle hatt fleire av. På denne tagen ville eg ha eit litt røft og tøft uttrykk og har dermed valgt fargene oransje, svart og blått. I restekassa fant eg ein rest frå eit uttklippsark frå ett trykk, ellers har eg brukt rubons, bånd, charms og stifter.
Kanskje denne tagen passer på ei bursdagsgave til ein gutt???
Eg syns denne reven er søt, men den passer veldig godt i denne sammenhengen syns eg.


Stempel: Bakgrunnstempel frå Hero arts, Rev frå Imaginisce. Blekk: Distress ink- siced marmeladre, Archival ink- jet black, Color box- dark brown. Papir: akvarell papir. Annet: rubons, promarker tusjer, chrams, bånd, utklippark frå ett trykk, stifter.

1 kommentar:

Gry-Heidi sa...

Åååå, denne var bare supersøt !! Herlig !

Klem :o)