onsdag 14. april 2010

Smykker lagd med stempel og blekk...#1

Dette har eg tenkt på lenge! Og endelig er det gjort og eg må si at resultatet vart ganske vellykka. Eg har lagd tilsammen fire stk og dette er to av dei. 

Motivet er stempel, som eg har stempla med stazon (kan også bruke archival ink) på den eine sida og eg har påført farge på den andre. Eg har brukt glossy accent for å "forsegle" sidene. Ellers har eg pynta med charms.

Stempelet er frå Melissa Frances, og eg har valgt å holde fargene i rosaraudt og gul.
Her har eg brukt eit stempel frå Tim Holtz, og i fargene blålilla og grønn.
Stempel: Fugl frå Tim Holtz, Blomst frå Melissa Frances. Blekk: Stazon- jet black, Div alkohoblekk. Annet: acryl brikke kjøpt på panduro, smykkeringer, div charms, glossy accent, smykketråd frå kort og godt.

Ingen kommentarer: