torsdag 11. februar 2010

Sukkersøt #71, kort til ein eg er glad i...

Morsdag og valentins dagen nærmer seg med stormskritt, derfor er ukens utfordring hos sukkersøt å lage eit kort til nokon enn er glad i/setter pris på.
Eg såg eit kort i bladet stamp crafter, som eg syns var så søtt, eg bestemte meg tidlig for at eg ville lifte kortet. Utganspunktet mitt var denne prima embalasja, som eg grunna den med gesso og påført eit lag med crackle paint. Eg har tatt div papirrester i raude toner og klippa/stansa ut hjerter i forskjellige størrelser. Drodla rundt nokre av hjertene med tusj for å få litt meir kontrast. Kortet eg lifta var også enkelt og stilreint, så eg har valgt å ikkje har meir pynt på enn hjertene og scrappersfloss med charms.

På baksida har eg montert eit kort som kan lukkes. Også der har eg pynta med litt hjerter. Baksida har eg holdt så rein som mulig med tanke på at teksten som kan skrives inni.
Blekk: Brilliance- rocket red, Distress ink- fired brick, black soot. Papir: div rester, lyseblå kartong, prima embalasje. Annet: crackle paint- picked fence, scrappersfloss, gesso (som grunning), charms, dies frå qk og spellvinders, svart tusj.

2 kommentarer:

Anne sa...

Kjempeflott kort med nydelige hjerter!

Klem fra Anne

Kristine sa...

Ååå så flott dett kortet var Solbjørg!
Jeg likte det kjempegodt!
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klemmer fra Kristine;)