lørdag 20. februar 2010

Du og eg...

Eg har heilt gløymt å vise kortet mamma fikk til morsdagen. På dette kortet har eg brukt dette nydelige stempelet frå ladybug and friends som eg syns passer godt til mamma. Motivet er fargelagt med promarker og dekorert med glossy accent. Teksten "Du og eg..." syns eg passer godt. Eg har brukt rubons frå mm i kvitt på høgre side der det står "mamma", det er ikkje så lett å sjå, men eg syns ikkje det gjør noko. Ellers har eg pynta med filt, papir bord og bling.
Stempel: ladybug and friends. Blekk. Archival ink- jet black, Color box- creamy borwn, dark brown. Papir: ukjent lyse grønt mønster papir, raud kartong, blått mønster papir frå tree house memories. Annet: promarker tusjer, glossy accent, bling, filt frå prima, rubons frå mm, stickers frå mm, svart tusj, puncher frå martha stewart.

Ingen kommentarer: