mandag 15. februar 2010

Hurra for deg som fyller ditt år...

Dette kortet har loge på bordet mitt lenge og ikkje blidt ferdig. Kan vel si at det er eit av dei korta som må modnes. Ein dag eg skulle på kreativ kveld på mimosa var eg lei av det som låg halvferdig der, det var bare to kort, så eg tok det med meg. Sånn vart det, ganske tilfeldig i grunn, var ikkje det motivet eg hadde tenkt til det, men det var det eg fant i farta. Heilt erlig syns eg fargekombinasjonen vart litt merkerlig, kanskje ikkje heilt meg med alle fargene. Jaja....
Motivet er eit av mine favoritter frå Hänglar og stänglar, fargelagt med promarker. Papiret eg har brukt er ein del rester. Ellers pynta med bånd, bling og ei lita raud marihøne.

Stempel: häglar og stänlar. Blekk: Archival ink- jet black, Distress ink- black soot, Brilliance- rocked red. Papir: div rester, kopipapir, akvarell papir, blå kartong.Annet: bånd, promarker tusjer, marihøne, puncher frå fiskars, rubons frå ett trykk, bling.

Ingen kommentarer: