tirsdag 16. februar 2010

Art Pieces- blog hop.

Her er ATC`n eg har lagd til blog hopen som art pieces har på gang. Ved å følge bloggene rundt (start i bloggen til art pieces) får enn ulike elementer som skal være med.
Eg har brukt eit stempel som eg syns er nydelig, men eg hugser ikkje kor det er i fra. På bakgrunnen har eg brukt eit stempel frå hero arts stempla med fired brick, raud. Hjørnet er frå kort og godt. Teksten er skreve med stickers.

Beklaglig vis har eg bare dette bilde, det vart litt utydelig.
Stempel: ukjent. Blekk: Brilliance- rocket red, cocolate, Distress ink-fired brick. Papir: akvarell papir, rosa papir. Annet: stickers, hjørne frå kort og godt, bånd, stifter, knapp, scrappersfloss.

5 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så nydelig atc, Solbjørg! Vakkert motiv og flotte detaljer! Takk for at du er med på blogg hoppen vår:o)

Klem, Gry-Heidi

Benedicte sa...

så flott atc. stempelet var nydeligt

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nydelig stempel og flotte detaljer på ATC`en.

Kjempegøy at du er med!

KLEM :)

Lise

Anette sa...

Nydelig atc!!

Art Pieces sa...

Skjønner godt at du liker det stempelet, og hva kunne det vel passe bedre til enn en ATC med tema Love?! Kjempeflott!
Takk for at du er med på blogghoppingen vår!

Klem, Gro