torsdag 18. februar 2010

Sketchy colors #11

Dette er eit prosjekt eg har hatt på hobbybordet mitt lenge, eg begynte å grunne det med gesso og så spraye det med glimmermist. Eg hadde videre ingen anelse om kva eg ville gjør meir med det, etter eg såg utfordingen hos Sketchy colors som denne veka er fargene rosa, mørkegrønn og lysegrønn. Smykkeskrinet har eg pynta med det nydelige, så ikkje meg, rosa papiret frå my mind eye og eit anna lysegrønt papir som eg også liker kjempe godt. Papiret er kanta med papirskrape og colorbox. Eg har dekorert med "netting" og div blomster, glossy accent, blader, swirler, stickles og anna glitter. 
Og eg må si at dette er så ikkje meg, eg er ikkje særlig flink med blomster eller glad i fargen rosa.

Pynten. Sommerfulg frå karen marie klipp og blomster frå prima. Eg har pynta blomstene med glossy accent og stickles.

Swirler og blomster. Syns det passer godt til papiret. Mørkegrønt er representert i bladene og sticklesen (peeled paint) som eg har pynta litt med. Eg har også snurra stilken på dei små rosene for å skape litt bevegelse.

Blad med glitter. Fint med litt glitter som skaper kontraster til det andre.


Baksida.

Skuffen med samme papir som inni.

Inni, pynta med lysegrønt papir.

Undersida, mørke grønn med personlig stempel.

Blekk: colorbox- cramy brown, dark brown, Versacolor-ash rose. Papir: lysegrønt ukjent papir, rosa papir frå my mind eye. Annet: gesso til  grunning, glimmermist, div blomster frå blandt anna prima og kort og godt, swirler frå prima, glossy accent, stickles-peeled paint, rosa glitter, sommerfugl frå karen marie klipp, blader frå brazill, lysegrønn "netting".

1 kommentar:

annes paperfun sa...

ÅÅåååå noe så lekkert!!!
Så flott gjennomført og nyyydelig dekorert!
Takk for at du deltar!
Klem Anne