mandag 8. februar 2010

Rosa jente kort....

Det er  ikkje ofte eg lager kort i rosa, men eg syns fatksik det er kjekt å lage noko som er litt meir jentete på farge i blandt også.... Syns denne gorjuss jenta passer så godt til eit tøft knall rosa kort med med brune og kvite detaljer.
Motivet fargela eg for lenge, lenge sea... Halv malt faktisk. Det dukka opp i papir haugen for nokre veker sea, eg måtte fin pusse litt på det og klipte det ut før eg syns eg kunne bruke det ( ser eg har bomma litt på skyggene i ansiktet hennes, dessverre). Det er malt med H2O og distress ink. Ellers er kortet dekorert med blomster og stickers (den midt i blomsten) frå prima, og kort og godt. Rubons frå basic grey.

Stempel: sugar nellie- gorjuss. Blekk: div ditress ink, Archival ink-jet black. Papir: rosa mønster papir, akvarell papir, div rosa kartong, brun brazzill. Annet: blomster frå prima og kort og godt, rubons frå basic grey, bling, stickers frå prima (den midt i blomsten), H2O, puncher frå martha stewart, kvit pen.

Ingen kommentarer: