onsdag 10. februar 2010

Bamse-gratulasjonskort...

Dette kortet lagde eg i forje veke, med ferdig fargelagt motiv (eg syns det er greit å stemple og fargelegge opp motiver på forhånd sånn at eg har litt å velge i. Det er også tidsparende). Eg syns dette stempelet er så søtt, har alltid likt forever friends og eg trur det nok blir fleire stempler. 
På dette kortet har eg brukt eit bakgrunn stempel frå hero arts, som eg har stempla opp med fired brick. Hoved motivet er fargelagt med promarker tusjer. Ramma er ein die frå spellbinders, ellers har eg brukt ein tag, scrappersfloss, rubons og bling. 
Stempel: forever friends, bakgrunnstempel frå hero arts. Blekk: Memories- chestnut, Distress ink- fired brick, Color box- dark brown, creamy brown. Papir: mullberry papir, kopipapir, ukjent mønster papir, brun brazzill. Annet: rubons frå ett trykk, promasker tusjer, bling, dies frå spellbinders, scrappersfloss, charms.

Ingen kommentarer: