tirsdag 4. august 2009

Sukkersøt, jubileum #3

Utfordringen denne gangen er å lage det fineste kortet eller kort med det enn har dilla på. Og eg må si diller er det mange av, men ein ting eg ikkje klarer meg uten er distress ink og distress crackle paint. Og dette kortet bærer sterkt preg av det. Eg har også falt for bordpunchere og dette stempelet med grunge sirkler frå tim holtz.

Stempel: tim holtz. Blekk: archival ink, div ditress ink. Papir: papir med gamal tekst, kopipapir, reste kartong. Annet: fiskars punch, div distress crackle paint, papir preger, rubons frå ett trykk.

3 kommentarer:

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Dette kortet ble kjempeflott Solbjørg!!
Og jeg er enig med deg! Hvordan kan man greieeseg uten Distress blekk og Crackle Paint?!?! Det er ihvertfall umulig for min del!
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt;)
Store klemmer fra Kristine;)

Sigrun sa...

Kjempestilig!