tirsdag 18. august 2009

Art Pieces #33, chocolate

Her er mitt bidrag til art pieces utfordring #33, temaet er sjokolade denne gangen.
Eg elsker sjokolade, på godt og vondt. Sånn er det sikkert mange andre som føler det også, heldig vis ikkje bare meg.
Bildet fant eg på nettet, hjerte borden har eg lagd ved å bruke ein puncher frå marta stewart. Hjeret er rubon som eg har fargelagt med promarker og som tilslutt har fått eit lag med glossy accent. På det grå panelet har eg brukt ei papir valse som lager embossa ruter. Eg har ramma inn bildet med raud glitterlim for å gjenta det raude hjertet.
Blekk: distress ink- walnut ink, antique linen. Papir: kopipapir, reste kartong. Annet: stickers frå mm og my little shoebox, rubon (hjetre) frå melissa frances, glossy accent, promaker: red berry, puncher frå martha stewart, kvit pen, raudt glitter, bilde frå nettet.

Ingen kommentarer: