fredag 14. august 2009

Gratulasjons kort

Har vært stille her ei stund. Jobber mykje denne veka, faktisk den einaste fulle veka med jobb denne sommeren så eg skal vel ikkje klage. Neste veke begynner skula igjen og det betyr pakking og flytting tilbake til Notodden. Føles som om ferien skulle vært nokre veker til forde om at eg trossalt har hatt ferie i nesten 3mnd. Kjennes vel sånn fordi eg ikkje har fått nokre informasjon om kor og når eg skal møte. Håplaust og ganske slapt av skula det syns eg. Heldig vis er eg ikkje åleine om å føle det sånn. Viser seg nemlig at det er fleire i min klasse som mangler samme informasjon. Jaja... Det ordner seg nok.

Her er eit kort eg har lagd til ein eg skulle i bursdag til for vell ein mnd sea. Han er bilselger og har stor interesse innen bil og ting som durer så då måtte det bli bil!

Hoved motivet har eg fargelagt med distress ink, panelet bak er ein del av ein gamal heime laga bakgrunn av glimmermist. Hove bakgrunnen har eg brukt fikars texture plate fo å lage, deretter har eg på ført div ditress ink for å framheve tørrembossinga.

Ramme stempelet har eg stempla med distress ink- faaded jeans, klipt den ut og brukt blending tool og antique linen. Eg har påført black soot på kantene. Eg har gjort det samme med grungen.

Charmen var egentklig blank, men ved å trykke den ned i stazon-puta fikk den eit svart og elda utrykk. Alle kantene er sverta med black soot.
Stempel: bil frå stampington company, ramme frå prima, grunge frå tim holtz. Blekk: archival ink-jetblack, div distress ink. Papir: akvarell papir, div restepapir, kopipapir, blå brazzill. Annet: adage tickets frå tim holtz, binders frå MM, charms, scrappersfloss, tickets (kjøpt på happyhobby), rubons frå ett trykk, fiskars texture plate.

Ingen kommentarer: