torsdag 20. august 2009

Trykkpressa, august- skisse

Denne månden er det ein skisseutfordring inne hos trykkpressa og eitt trykk. Anne Bodil er den som står bak denne lekre og spenande skissa som eg måtte prøve meg på.

Og sånn vart mitt kort....
Årets fyste julekort. Stempelet eg har brukt er ikkje noko julestempel, men syns allikevel denne gorjuss-jenta vart "julete". Ho har liksom tatt på seg julekjolen sin.
Eg håper at enn kan sjå skissa i kortet mitt og at det ikkje vart for rotete.

Stempel: sugar nellie- gorjuss. Blekk: distress ink- vintage photo, antique linen, black soot, Archival ink- jet black. Papir: monster papir frå daisyD`s og panduro, div rester, kopipapir. Annet: puncher frå marta stewart, crackle paint- fired bick, promarkers, tag frå panduro, scrappersfloss, dies frå qk, kvit pen, rubons frå basic grey, stickers frå mylittleshoebox og mm, paljetter.

Ingen kommentarer: