mandag 31. august 2009

Sukkersøt #50, skisse

Denne vekas utfordring hos sukkersøt er skissen under...
Og her er mitt bidrag. Vart eit julekort denne gangen også, kjekt å få unna litt sånt syns eg.
Motivet har eg embossa med distress embossing pulver og deretter fagrelagt det med distress ink og distress stickles. Eg har sværta alle kantene med black soot og creamy brown. Mønsterapiret er gamalt (ukjent), eg har valgt å bruke begge sidene for å gjenta fargene mest mulig.

Så håper eg at dere kan sjå skissen i kortet mitt.
Stempel: art impressions. Blekk: Distress ink-black soot, pine needle, peeled paint, woorn lipstick, fired brick, Colorbox-creamy brown. Papir: div rester, ukjent mønster papir (dobbel), lyseblått kopipapir, grønn brazzill. Annet: Stickles- frosted lace, peeled paint, embossingpulver-black soot, raud glitterlim, svart tusj, stickers frå mm, rund puncher.

Ingen kommentarer: