tirsdag 25. august 2009

Sukkersøt #49 julekort

Denne vekas utfordring hos sukkersøt er julekort. Ingen treadisjonelle farger er lov til å bruke, det vil si at fargene raud, blå og grønn er ikkje lov til å bruke. Med andre ord eit fargerikt julekort i ein utradisjonell farge.

Her er mitt kort... Brun, lilla, sølv og svart vart fargene eg har brukt. Med andre ord farger eg ikkje ofte bruker. Eg har brukt ein sølvkvit skimmerkartong som bakgrunn, eg har leika meg med dabbere og bobleplast på bakgrunnen. Hovedmotivet har eg embossa med sølv og kvit(blanding) embossingpulver. Deretter har eg påført div distress farger som eg har skvetta litt vaten på for å elde papiret.

Beklager dårlig bilde, eg har rota bort kameraet mitt og var derfor nødt til å scanne det. På grunn av sølvembossinga og alt sølvet ser alt veldig unaturlig ut.
Stempel: ett trykk. Blekk: Versamarker, Distress ink- black soot, vintage photo, dusty concord. Papir: lilla brazzill, sølvkvit skimmer kartong, papir med tekst, bølgepap. Annet: Glimmermist- dew drop, Dabber-silver, pitch black, Cracklepaint- old paper, pickedfence, stickers frå mm, panduro, my little shoe box, knapper, scrappersfloss.

Ingen kommentarer: