fredag 31. juli 2009

Sukkersøt, sommer #2, lift

Sukkersøts utfordring #2 går ut på å lifte ein av sukkersøts DT-medlemmers kort. Her ser du mitt resultat av lifingen. Eg har også holdt meg til duse og monokromiske farger som på det kort eg hadde som utgangspunkt. Som bord har eg brukt deler av ein kakeserviett, og dekorert den med halvperler. For å lage litt kontraster, men alikevell holde den så monokromisk og klassisk som mulig, har eg valgt å distresse og crackelere nokre elementer av kortet. Eg har også valgt å bruke sølvkvit skimmerkartong.
Eg må si at dette var ein kjempe utfordring for meg å lage og det trengtes ein del tanke arbeid på forhånd før eg satte meg ned. Var vanskelig å la vera å ikkje å sette på nokre farge elementer eller lage store kontraster. Håper eg har klart å holde det reint og klassisk!
Og dette er mitt 4 kort til sukkersøts sommerutfordring, det vil si 4av4!
Her er kortet eg har valgt å lifte, det er lagd av Anne Maria til utfordring #45.




Kakeservietten har fått eit lag med distress ink- antique linen og crackle paint-old paper, deretter har eg pynta med halv perler.


Eg har rufsa kantene med verktøy frå tim holtz og sverta med distress ink- antique linen. Pynta med to halvperlser i kvert hjørne.


Deler av kakeservietten har eg brukt som ein bord nederst på kortet. Panelet som er lagd av sølvkvit skimmer kartong har eg påført crackle paint på kantene.

Blekk: distress ink- antique linen. Papir: kvit brazzill, papir med sølvkvit skimmer. Annet: kakeserviett, crackle paint- old paper, halv perler.

Ingen kommentarer: