torsdag 3. september 2009

StampARTic, skisse

Ny utfordring hos stampARTic, denne gangen er det denne skissa....

....Og her er mitt bidrag.
Vart eit julekort denne gangen også, greit å lage nokre av dei no syns eg. Har brukt samme stempel som på det forgje kortet, denne gangen har eg stempla det med ditress ink, dusja det med vaten og stempla. Når det var tørt farga eg forsiktig med div ditress ink farger og vannpensel. Så markerte eg dei forskjellige formene med svart tusj, deretter fikk objektet litt stickles på seg. Eg har valgt å holde kortet enkelt, less is more som læreren min seier.

Beklager kvaliteten på scanninga, skal legge inn eit bedre bilde over helga.

Stempel: art impressions. Blekk: div distress ink. Papir: div rester, grønt mønster papir frå fallala. Annet: stickles-frosted lace, dies frå spellbinders, svart pen, kvit pen, rubons frå ett tykk, halv perler, paljetter.

Skal også få i gang blogcandyen som eg har lovd i lengre tid då også! Så kom tilbake!

Ingen kommentarer: