fredag 20. januar 2012

Mønster og votte dille...

Eg strikker fortsatt på vottene.. Men eg syns det går så sakte! Mest fordi det finnes så utrulig mange flotte votteoppskrifter der ute med mønster. Eg er stadig på jakt, eg har investert i nye bøker og vært på bibliotekt for å låne gamle strikkebøker med sjarmerende mønster og oppskrifter (det er ikkje alt som er like fint vel og merke). I mellomtida mens eg strikker, så tenkte eg å vise dere litt av inspirasjon, linker, bilder og oppskrifter som eg "sikler" på om dagen. 

Deep in the forest mittens:
Digger følelsen av trær i dette mønsteret.
Oppskriften kan du kjøpe her.

Emilia.
Nydelig mønster, og spenande fargekombinasjon.
Emilia mønsteret kan kjøpes her.

Midnattsol.
Nydelig mønster, dette også.
Oppskriften kan kjøpes her.

Triangel.
Kjempe tøft grafisk mønster, dette SKAL strikkes.
Oppskriften finner du her, og det er GRATIS! Matilde har også andre flotte mønster som ho deler...

Selbuvot or not:
Spreke og utradisjonelle farger... Eg liker også innsida på desse vottene.
Oppskriften ligger her, også denne er gratis.

Votter med nordisk mønster.
Eg liker at dei er så enkle og stilfulle.
Drops oppskrift som du kan finne her.

Vinterland:
Votter med utradisjonelt mønster, men minner meg veldig om vinternorge på sitt vakreste.
Oppskrifta kan du kjøpe her. Der finner du også mange andre veldig flotte mønster som er til salgs.

Eg trur det får være nok for denne gang. Det finnes mange, mange fleire votter der ute eg har lyst til å strikke. Høgt på lista står også eit mønster med Valdres votten.

-Kva er dine favoritt mønster?

Ingen kommentarer: