tirsdag 7. februar 2012

Engle votter

Endelig ferdig! Her er vottene eg fortalte om i dette innlegget. Eg falt for dette flotte mønsteret med ein gang eg såg det, og eg måtte så klart begynne å strikke det. Oppskrifta er desinga av Jorid Linvik og kan kjøpes her. Fargen er ulike meg, men eg ser at det er ein farge eg burde bruke meir. Så frisk og fin!
Vottene er tiltenkt ei dame eg kjenner som betyr masse for meg og familien min. Eg syns ho fortjener eit par engler som varmer henne på hendene.
Eg har strikka i Rauma fin ull garn og pinne nr 3. Eg ser at eg fortsatt trenger litt trening med å stramme trådene og få mønsteret gjevnt, men eg håper det vil regulere seg ved bruk. I forhold til orginal mønsteret valte eg å ha kvitt der den mørkaste fargen er, og min mørkastefarge er der det er kvitt i orginalen. Eg har har altså strikka mottsatt i forhold til fagrene.
Det har gått litt smått fordi eg syns at eg måtte følge litt ekstra med på møsteret, det har gått litt smått og fordi eg har holdt på med ein del andre prosjekter samtidig.

Ingen kommentarer: