lørdag 14. januar 2012

Blomster votter.

Mitt første ferdige vottepar. Moro med mønsterstrikk etter diagram. Likte godt blomstene i mønsteret i desse vottene og stripene på innsida som gir tjukke og gode votter.
 Eg valte å kutte ut deler av mansjettene, og heller strikke 5omg med ribbestrikk og øke til mønsteret i siste omg. Eg valte også å ha forskjellige farger på den ribbestrikka delen.
 Eg har alt tatt dei i bruk, og dei loer litt. Mønsteret er ikkje så gjevnt som det burde være, fordi eg ikkje har stramma garnet nok.. Eg lærer stadig!
 Oppskriften fant eg her. Vottene skulle oppringelig strikkes i Drops Delight og Drops Fabel med pinne nr 3, men eg valte å strikke i Smart fra Sandnesgarn og pinne nr 3,5. Fint garn å strikke med, men litt dumt til votter i og med at det er eit superwash garn. Skulle ønske at vottene ville tove seg litt, dei er nemlig litt store for meg.
Moro med votter, nytt par er alt påbegynt!

Ingen kommentarer: