fredag 6. januar 2012

Fletta hals.

Dette er enda ein julegave eg gav bort. Eg falt pladask når eg såg bilde av denne halsen og tenkte dette måtte eg prøve. 
 Det er første gang eg prøver meg på fletting, og det er faktisk meir avansert enn det ser ut. Det heile går ut på at ein flytter masker sånn at dei lager "kryss". Denne boka har ein del gode forklaringer og veiledninger på forskjellige fletter.
Oppskrifta fant eg her. Eg valte å doble antallet masker, fordi eg strikka med eit tynnare garn enn det som stod i oppskrifta. Eg har brukt eit nøste med Drops KidSilk og 3(?) nøster med Drops Nepal med pinne nr 5. Denne kombinasjonen vart veldig mjuk og god, anbefales virkelig!  Fargen valte eg fordi eg veit at mottakeren liker rosa. Den var rask å strikke. Eg vurderer å strikke ein til meg sjølv også.
Dette er det einaste bildet eg har med den på, ganske dårlig. Men vis du klikker deg inn på oppskrifta HER, kan du sjå bedre bilde.

Ingen kommentarer: