tirsdag 6. desember 2011

Julegavetips #6


Eg har veldig veldig mange bokmerker som eg samler på i håp om at eg ein dag skal få brukt for dei. Det er for det meste hekla og strikka ting. I desember tenkte eg å kjøre ein serie med julegavetips som kan være fint å lage til å gi bort. Det vil være litt forskjellig og ting for ein kver smak, håper eg.

Tipset for 6.desember er sjal hekla med englemasker eller kjærlighetsknuter som det også kalles. Drops har oppskriften (sjå link lenger ned) og Felis har ei god veiledning med steg for steg bilder.

Oppskriften finner du her og ei god veiledning finner du her. Eg brukte kun veiledninga når eg hekla eit sjal, du bestemmer sjølv kor stort det skal være, men det er greit med ein peike pinne som oppskrifta frå Drops. Dette er eit kjapt sjal å hekle, og gjøres fort på ein kveld vis ein går inn for det. Fin gave til Mamma, Venninne eller nokon andre som fortjener det.

--Vis du skal ta vare på denne oppskriften som bokmerke, er det fint om du linker direkte til siden der oppskrifta ligger og ikkje til meg.

Ingen kommentarer: