torsdag 22. desember 2011

Julegavetips #22



Eg har veldig veldig mange bokmerker som eg samler på i håp om at eg ein dag skal få brukt for dei. Det er for det meste hekla og strikka ting. I desember tenkte eg å kjøre ein serie med julegavetips som kan være fint å lage til å gi bort. Det vil være litt forskjellig og ting for ein kver smak, håper eg.
Vis du vil sjå tidligere innlegg kan du sjå her.

I og med at vi nærmer oss jul med stormskritt, blir tipsene enklere. Sånn at det er mulig å være litt kreativ i juleforbredelsene.


Tipset for 22.desember fant eg på denne bloggen.
Oppskrifta fant eg her. Stor, liten gave eller kanskje bare ei lita helsing sammen med eit kort. Desse snøstjernene er fine å bare pynte gava med, legge i eit julekort eller legge ved gava. Litt heime laga pynt, lagd med hjertet er koselig! Vis du setter i ei snor, kan du henge det opp på juletreet eller i vinduet...


--Vis du skal ta vare på denne oppskriften som bokmerke, er det fint om du linker direkte til siden der oppskrifta ligger og ikkje til meg.

Ingen kommentarer: