tirsdag 27. desember 2011

Angry Pig!

 Dette er ein av årets julegaver. Eg har egentlig holdt på med den ganske lenge, men fant ut at den skulle bli ferdig til jul. Angry Birds er nemlig veldig populært blant bekjente og ønsket var spesielt fra min kjære. Angry Grisen vart godt mottatt!
 Eg har hekla etter eget hode og etter bilde av spillfigurene (kanskje kjem det oppskrift etterkvert), i og med at eg ikkje fant nokon oppskrift på grisene i spillet. Eg har fylt den med erter og vat, noko som gjør at den former seg lettere etter underlaget og er ganske tung.
Garnet (grønn og kvit) eg har brukt er Drops Ice, ein kombinasjon av bomull og acryl, og pinne 4,5 (for å få maskene tette nok). Eg syns at garnet er litt for klumpete til at det blir fint på amigurumier og figurer så eg hadde nok valt eit anna garn. Det skal eg gjør neste gang i vertfall! Det svarte i augene og nasen, har eg brodert på. Og så har den fått min navne lapp på.

Ingen kommentarer: