søndag 11. desember 2011

Julegavetips #11

Eg har veldig veldig mange bokmerker som eg samler på i håp om at eg ein dag skal få brukt for dei. Det er for det meste hekla og strikka ting. I desember tenkte eg å kjøre ein serie med julegavetips som kan være fint å lage til å gi bort. Det vil være litt forskjellig og ting for ein kver smak, håper eg.

Tipset for 11.desember er mjuke armvarmere frå Pickles.

Oppskrifta fant eg her. Fin gave til mamma eller ei venninne kanskje? Vis du har litt pickles garn liggende kan du bruke det, eller finne garn som tilsvarer strikke fastheten og bruke oppskriften som utgangspunkt. Du kan variere kor lange du vil strikke dei etter ønske og kor mykje tid du har.


--Vis du skal ta vare på denne oppskriften som bokmerke, er det fint om du linker direkte til siden der oppskrifta ligger og ikkje til meg.

Ingen kommentarer: