torsdag 27. mai 2010

Sukkersøt #85, embossing.

Lenge sea eg har vært med på sukkersøt utfordring no. Men endelig, her er eit kort som passer til den. Denne veka er temaet embossing. På mitt kort har eg valt å bruke tørrembossing, også har eg lagd litt pynt som eg har stempla og embossa med kvitt embossingpulver og så sværta med blekk. Eg syns det passer godt til dette kortet. Motivet er fargelagt med promarker tusjer og har fått litt glossy accent på hjertene.
Stempel: Hänglar og stänglar, ornament frå panduro. Blekk: Archival ink- jet black, Versamark, Distress ink- faded jeans og fired brik., Color box- dark brown, Brilliance- rocket red, Versa craft- cerulean blue. Papir: akvarell papir, kopipapir, mønster papir frå basic grey, div kartong, raud brazzill. Annet. promarker tusjer, puncher frå martha stewart, kvitt embossingpulver, halvperler, fiskars texture plate, glossy accent.

Ingen kommentarer: