mandag 10. mai 2010

Kort frå treff...

Eg har vært på mitt fyste treff... Ja, det var moro! Det var ein gjeng jenter frå Valdres (eller med tilknyttning valdres) som samles på Hobbykroken for å ha det moro med papir. Vi fikk ein utfordring og det var å lage eit kort med utgangspunkt i fargene lilla, lyseblå og lyse grønn. Det skulle også være heimelaga blomster på det.
Her er kortet eg lagde på treff i helga og til utfordringen. Eg valgte å ta med nokre andre farger også for å gi det meir heilhet. Jenta frå papernagstudio er også med (har vist brukt henne mykje no i det siste). Blomstene har eg lagd ved å stemple grunge-stempelet med fired brick og klipt ut i ringer, for så og sette dei sammen til lollipop-blomster.
Stempel: paperbagstudio, grunge frå tim holtz. Blekk: Archival ink- jet black, div Distress ink, Color box- dark brown. Papir: mønsterpapir frå moxxie- chillin` out , mullberrypapir, kvit kartong, kvit brazzill. Annet: bånd, charms, brads, puncher frå martha stewart.

Ingen kommentarer: