torsdag 20. mai 2010

"Du lyser opp hverdagen min"-kort og elefant...

Dette kortet lagde eg for ei stund tilbake. Hovedmotivet var allerede fargelagt og det var bare igjen og sette sammen kortet og pynte litt. Eg har valgt å holde kortet forholdsvis enkelt fordi motvet er såpass detaljert. Men eg ville alikevell stæsje det litt opp med litt kvite perle swirler. Eg har ellers pynta med halvperler, teksten "du lyser opp hverdagen min" er rubons frå ett trykk.
Stempel: kort og godt. Blekk: Archival ink- jet black, Color box- dark brown. Papir: mønster papir frå panduro, div brazzill rester, raud brazzill til kort, akvarell papir. Annet: swirle frå basicgrey, promarkertusjer, halvperler, rubons frå ett trykk, puncher frå martha stewart.


Så er det vel på tide å vise fram elefanten eg har heka. Den er satt sammen litt skeivt, men det er vel litt av sjarmen med det håndlagte. Augene og munnen er brodert på med svart broderingståd.
Hekla med bomullsgarn og pinne nr 2.

Oppskrifta fant eg her. Elefanten har også fått ein lapp med navnet mitt på.
Elefanten er alerede solgt til naboen min på andre sida av kjøkkenet. Håper du er fornøyd.

Ingen kommentarer: