onsdag 19. mai 2010

StampARTic- Artsy utfording- Distress bakgrunn.

Eg syns det er moro å lage bakgrunner sjølv, men får skjelden gjort det. Derfor syns eg det er fint at StampARTic har fått egen Artsy-DT. Den første utfordingen er å lage bakgrunn med Distress ink.
Eg har brukt ein forholdsvis ganske vanlig teknikk innen distress ink med blending tool og skvette vaten på seinere. Eg har stempla litt oppå etter på med Archival ink og walnut stian. Eg har delt opp bakgrunnen og stempla på ein del med hero arts bakgrunnstempel med kroner på, dermed fikk eg to bakgrunner! Nesten alle stemplene eg har brukt er frå Inkadinkadio. På hovedmotivet har eg påført litt fired brick og faded jeans med pensel. Ellers pynta med pyntehjørner og brads.
Stempel: div inkadinkadio, krone frå hero arts. Blekk: Distress ink- Vintage photo, fired brick, spies marmelade, faaded jeans, walnut stian, Archival ink- jet black, Papir: akvarellpapir, svart katong, bølgepap. Annet: pynte hjørner, brads, crackle paint- firedbrck og picked fence.

2 kommentarer:

lam sa...

fantastisk flot kort og din baggrund er utrolig smukt lavet.

Connie sa...

Dette var et helt fantastisk lekkert kort, Solbjørg!!!!