tirsdag 29. september 2009

Art Piceses #39 (og #38)

#39
Denne uka (eller skal eg heller si sist uke, fristen går ut i kveld) var temaet kjøretøy hos art pieces. Eg har leika meg med maling, vinkork og eit perlebrett. Stempelet stempla eg fyst og så maskerte eg det med liquid masking film før eg lagde bakgrunnen. Hovedfargen på bakgrunnen har eg lagd ved å bruke ein blanding av perfect perls, akvarell maling og distress ink- faaded jeans som eg spraya på, deretter påførte eg litt glimmermist.
Stempel: art monted singels. Blekk: Distress ink-balck soot, faaded jeans, Archival ink-jet balck. Papir: akvarell ark. Annet: div stickers, vinkork, perlebrett, div dabbere, glimmermist- denim jeans, perfectperls, akvarell farge.
#38
Eg fikk ikkje levert utfording #38 til rett fist, men har lyst til å vise den alikevel. Utfordringen var eventyr. Eventyret eg har valgt er Kvite Bjørn Kong Valemon. Det er vel direkte ingen favoritt, men det er eit av dei eventyra eg var mest facinert av når eg var i trollert på hunderfossen.
Bildet har eg henta frå nettet, eg har stilt litt på kontrastene på det for å få fram ansiktet til isbjørnen litt bedre. Stickersen er frå making memories og panduro.


Krona har fått to lag med crackle paint og eit lag med tatered rose, pynta den med halvperler.
Blekk: distress ink- balck soot, tattered rose. Papir: div rester, avispapir, kopipapir. Annet: Crackle paint- picked fence, halv perler, chipboard, bilde får internett, div stickers, gesso.

Ingen kommentarer: