mandag 28. september 2009

Cute tip #1 - Thats just so cute

Tips #1
Her har eg brukt ein tynn rundstokk som eg har satt fast loddrett i ein plankebit med lim som ein trøkehåndkle-holder. Grei måte å oppbevare bånd på. Pass på at rundstokken er tynn nok til å koma igjennom høla på båndrullene.


Tips #2 Eg har brukt ein enkel rundstokk som enn kan kjøpe til ein billigpenge hos ein byggevare handel, og ringer med gardinklyper på hos bohus. Eg har fått min kjære til å montere den på hylla mi på veggen. I klypene kan enn henge alt frå stickers til bånd.



Ein enklere variant som enn kan kjøpe ferdig er ein enkel klesvaskholder, min er kjøpt på jernia, som enn kan f.eks henge i taket eller som her i rundstokken.


Ellers er skuffene som enn kan sjå på bildet kjøpt på nille.

4 kommentarer:

Gro sa...

så smarte tips. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med båndrullene mine :-)

~Isabell~ sa...

Virkelig nyttige tips

Takk for at du deler tipsene med oss=)

Francielle sa...

SÅ FINT DU HAR DET!GENIALT!

RosaMentos sa...

så genialt det var med den "gardinstanga":D