mandag 14. september 2009

Trykkpressa, september *tid*

Denne veka hos ett trykk er temaet tid- måned, år, dag.

Eg har valgt å lage eit bursdagskort med månden november. Syns denne gorjuss-jenta er så søt, så måtte lage eit kort til med henne. Eg har fargelagt med promakers, og jenta er montert med limputer. Også har eg brukt farger eg er veldig glad i å bruke.

Eg har brukt stickers frå panduro som eg har klistra på reste kartong og klipt ut. Reste kartongen eg har brukt går i fargene blå og brun, men eg har også brukt speilkartong også for å lage litt spenande spill i kortet.

Bakgrunnen på det runde panelet har eg lagd ved å bruke gesso og avispapir. Der etter har eg påført rubons.

Stempel: sugar nellie-gorjuss. Blekk: div distress ink, archival ink- jet black. Papir: div rester, avispapir, mønsterpapir frå daysid`s, brun barzzill, div blå kartong. Annet: gesso,rubons frå ett trykk, dies frå spellbiders, stickers frå panduro, Crackle paint-Picked fence, Faded jeans, puncher frå martha stewart, utklipsark frå ett tykk, promarkers, kvit pen.




Også må eg minne om BLOGCANDYEN min! Fint om det er fleire som vil være med. Candyen finner du her. Hadde vært moro å få fleire enn 20 deltagere enn det eg hadde på den fyste blogcandyen eg hadde.

1 kommentar:

Lena Katrine sa...

Kjempestilig kort - masse flotte elementer! Takk for at du deltar ;)