fredag 17. juli 2009

Sukkersøt, sommer #1 *SOMMERHILSEN*

Her kjem mitt sommerkort med ein sommerhilsen til sukkersøt`s sommer utfordring.
Dette kortet vart skikkelig marihøne og blomstrete. Syns dette papiret frå american crafts (trur eg) er skikkelig søtt sammen med hoved motivet og nokre små marihøner i tre vart det prikken over I`en. Hovedmotivet har eg maskert og fargelagt med promarkers tusjer. Blomstene har eg satt sammen, syns den i midten passer sammen med solsikka i motivet.

Blomstene var kvite, men eg har farga dei med ditress ink og glitterlim.

Blomstene og marihøna. Blomstene har fått eit lag med glossy accent som gir meir 3d-effekt. Bordene har eg sverta med ditress ink- walnut stain og brilliance-sunflower yellow. Blomstene frå prima har fått samme behandlong
Stempel: Hänglar og stänglar. Blekk: div distress ink, archival ink, billiance- sunflower yellow. Papir: kopipapir, mønster papir frå american crafts, blå glimmer brazzill. Annet: dies frå qk og spellbinders, blomster frå prima og kort og godt, binders frå making memories, puncher frå fiskars, marihøne, charm, scrappersfloss, stickers frå my little shoe box, glitter lim, promarkers, kvit pen, glossy accent.

Ingen kommentarer: