søndag 19. juli 2009

Art pieces #29 *min drømmeferie*

Utfordringen denne gangen går ut på å beskrive min drømme ferie. Og eg er ein typisk storby turist for å si det sånn. Det kan godt være sol og badeferie, men eg er av dei som kunn har ro i baken i toppen to dager. Derfor passer egentlig ein storby ferie best for meg, gjerne i kombinasjon av backpacking eller andre opplevelser. Eit stort pluss også for meg er kunst og arkitektur, noko som heldig vis finnes ein del av i dei aller fleste storbyer. Ein drømme ferie for meg er i kombinasjon av alle dei tings som er nevnt ovanfor.

Denne gangen har eg tegna og fargelagt sammen med eit stempel av eifeltårnet frå magnolia, som på ein måte representerer arkitekturen og kunsten. Det i bakgrunnen skal forestille ein skyline, som ein storby. Eg har delt ATCen opp som eit postkort og brukt passport-stickers frå making memories som effekter.


Stickersene bygger opp og gjør det litt meir 3dimensjonalt.
Stempel: Eifeltårnet frå magnolia. Blekk: archival ink-jet black. Papir: akvarell papir, egen lagd bakgrunn(rester). Annet: promarkers, kvit og svart pen, stickers frå making memories, lumiere.

1 kommentar:

Fredhøy - Gro sa...

Super ide å lage det som et postkort! Utrolig mange flotte detaljer, skyline og frimerke!
Takk for at du deltar!

Klem, Gro