torsdag 23. juli 2009

Sukkersøt, sommer #3, sjølv lagd blomster.

Sukkersøts sommer utfordring #3 går ut på å lage egene blomster. Ikkje stemple eller punche ut, men lage noko nytt og eget. Vell... Her er min, noko som ligner på ein tullipan eller ein jordbær som eg fikk eit forslag om. Det skal altså forestille ein blomst som består av fem deler som eg har klipt ut og limt sammen. Bakgrunnen har eg lagd ved å bruke ein stensil (blossom), som hører med i glimmermist serien, og div glimmermist. På blomsten har eg først sydd med kvit sytråd litt røft, så påført glossy accent og til slutt har den fått litt klipp frå ein kakeserviett. Den nedre delen har eg lagd ved å sy blonden i folder.

Eg har dekorert blomsten med halv perler og glossy accent.

Eg har framheva treet med svart tusj.


Dei forskjellige laga med blonde, kakeservietter, glossyaccent, rubons, og papir som lager blomsten.
Blekk: Distress ink- black soot, Brilliance- rocket red. Papir: akvarell papir, kvitt kopipapir. Annet: Glimmermist- Sea foam, Pineapple, Suede, Denim Blue, Meadow green, Dew drop, Candy Apple, rubons frå nille, kakeservietter, bånd, dies frå qk, halv perler, sommerfugl frå karen marie klipp, kvit og svart pen, puncher frå fiskars, crackle paint- fired brick, stensiler frå glimmermist- blossom, glossy accent.

Ingen kommentarer: