søndag 26. juli 2009

Art pieces #30 min favoritt film/serie

Utfordringen er å lage noko med favoritt film/serie. Min favoritt film serie er sex og singel liv eller sex and the city som det også heite. Syns denne serien er fabelakti morosam.

Eg har lagd eit lappe mønster av papirrestene eg har brukt, bildene fant eg på internett.

Bildene har fått eit lag med glossy accent.

Alle kanter er sværta med black soot ditress ink.
Blekk: ditress ink- black soot, old linen. Papir: div rester i rosa og raud, akvarell papir. Annet: bilder frå internett, papirpuncher- kvadrat, glossy accent.

3 kommentarer:

Fredhøy - Gro sa...

Super ATC, jeg liker også den serien:) Flott detalj med glossy accent på bildene.

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Gry-Heidi sa...

Kul løsning og flott atc !
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi

Lotti sa...

Very creative! I like the glass/mosaik-tile look.