lørdag 13. desember 2008

Sukkersøt, adventskalender luke #4 og #10.

Her er mine bidrag til sukkersøt advents kalender.
I luke #4 skulle enn bruke glansbilder på kortet. Her har eg brukt glansbilde som hovedmotiv på eit lite kort som kan brukes sammen med ein blomst eller noko anna.

Blekk: distress ink, akryll maling. Papir: bølgepapir. Annet: glansbilde, blonde.

I luke #10 ville dei at vis skulle bruke masse papir, lag på lag, blomster og stasj. Eg har ikkje brukt så mykje stasj på dette kortet fordi eg syns papiret og bmomstene gjør nok. Papiene har eg sydd sammen med symaskin. I stan har eg brukt tannbørsten og skvetta litt sølv lumine på. Motivet er eit etikett stickers frå panduro.

Blekk: distress ink walnut stain. Papair: paperbag studi,daisyds, papir med gamal tekst og papir med julehilsner frå panduro. Annet: blonde, blomster frå prima, etikket sickers frå panduro, svart tusj, sy maskin søm.


Ingen kommentarer: