lørdag 27. desember 2008

3.juledag, elg og heimelagde julegåver.

3.juledag og strålende solskinn. Kaldt, men kjempe flott ute. Starta dagen med å sjå elg på jordet ved huset i dag tidlig, flott solskinn og rim på trea når eg skulle over fjellet i dag. Rett og slett NYDELIG!

Også er det vel lov å vise fram eit av julegåve prosjektene eg har lagd. Her er ei post-it-bok. Fyste gangen eg lager noko sånt, men va moro å lage. Er mine svigerforeldre som har bliodt lykkelige eigere ev denne boka.

Stempel: tim holtz. Blekk: stazon-jetblack, versamarker, distress ink-walnut stain. Papir: restekartong, fotokartong. Annet: superembossing pulver, blonder, bånd, charms frå kort og godt, eyelets, metall ringer, halv perle, akrylmaling.
Takk for alle koselige kommentarer og til alle som stikker innom bloggen min. Ønsker dere ei fortsatt fin romjulstid!

Ingen kommentarer: