tirsdag 30. desember 2008

Julegåve til mine foreldre...

Dette er julegåva som mine foreldre fikk av meg til jul. Ei trekkspill bok med bilder av alle oss fem i familien, og det er nettopp det 5tallet på framsia viser.

Chipboardene eg har brukt har fått mange omganger med distress ink, lumine og akryl maling, deretter har eg stempla med eit stempel frå panduro.

På framsida er det store 5tallet og teksten videre er: .... står for kjærlighet, håp, ærlighet, tro, samhold.

Også her er fargen lilla. Akvarell papiret har eg farga med distress ink, woorn lipstick, faded jeans og dusty concord i forskjelige lag sammen med masks frå Tim Holtz. Her har eg også brukt samme stempel som på framsida, men her har ge maskert enkelt. Fordi eg ikkje ville ha tekst på bildene. Etterpå embossa eg med svart.
Inni på den eine sida er det bilde av oss tre "barna" i hust, bildene vart tatt i sommer, med teksten "alle gode ting er tre...." Alle bildene har eg gjort om til svart/kvitt bilder for å få eit reinere uttrykk.

Og på den andre sida inni boka er det bilde av foreldra i huset og teksten "verdensbeste mamma" og "verdenst beste pappa".


Baksida.

Stemepl: panduro. Blekk: div distress ink, versamark, lilla brazill. Papir: akvarellpapir, vellum. Annet: div chipboard, bånd, svart embossingpulver, bilder, lumine, akryl maling.

Ingen kommentarer: