fredag 12. desember 2008

Sukkersøt #20, gjeste designer #6

Her kjem mitt bidrag til ukens sukkersøt. Har vart forholdsvis rask i dag enn det eg bruka å vera, men det har også vært ein dag med mykje å gjøra. Resiser til Sarpsborg i morgo for å hjelpe onkel med å selge juletrær. Det blir nytt for meg, og sikkert litt av ein opplevelse. Det betyr at det er det siste bidraget mitt til ukes utfordringene til sukkersøt.

Tema denne gangen var snømenn og blått.


Stemepl: Kreativ hobby og gcs art stamps . Blekk: Div distress ink, stazon-jet black, versamarker. Papir: 3endy papir, kopipapir, akvarell papir og eit mønster papir eg ikkje veit kor er kjøpt. Annet: glitter, dies frå Qk og panduro, embossingpulver.

Takk for alle kommentarer og til alle som stikker innom her.

6 kommentarer:

Maya sa...

Så lekkert kort!
Herlige farger og flott motiv!
Ha ei fortsatt flott helg,
klem fra Maya :)

Cecilia sa...

Very lovely card!

Hugs, Tiina

elin sa...

Flott kort! Så søtt motiv. :-)
Ha en fin dag.

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig!!!!

Joanna sa...

Dette var et skikkelig koselig kort med et nyyydelig stempel.

Klem fra Joanna

Sianba sa...

For et flott kort! :-)