onsdag 10. desember 2008

Kreativ hobby`s julekalender, luke 10

Dette var ein gang ein smykke eske, men så fant eg ut at eg ville pynte den og gi den ein "facelift".... Og sånn vart den!
Det er ei jente som nettopp har fylt 8år som skal få denna som ein liten bursdag og advents gave. Bruke den til å ha litt smått i eller smykker.

Eg har brukt bla gull på den, fyste gange eg bruker det og eg må si resultatet vart flottare enn forventa. Blomstene er frå prima.

Blekk: versacolor-gull, svart. colorbox: charcoal, div alkoholblekk til farging av boksen. Papir: bølgepapir, svart kartong, fotopapir. Annet: Blonde, blagull, brads, dies frå Qk.

1 kommentar:

Anne Bente sa...

Så fin denne var. Det er nok ei jente som blir glad når hun får denne. Takk for at du er med på vår adventsmoro. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby