søndag 1. februar 2015

Måneden som gikk: Januar 2015

Januar, starten på det nye året. Nye mål, nye ønsker og nye ting å utforske. Ikkje minste strikke. På bloggen viste eg fram alle julegavene eg strikka. Dei kan du sjå her. 

Når det kjem til ny strikking og strikking i det nye året, så har det vært labert. Eg føler eg fikk strikka fra meg før jul, og lysten til å strikke har ikkje vært stor. Faktisk så er ikkje ein einaste ting ferdig. Eg har bare starta på nye ting... Det har heller ikkje gitt meg lysten tilbake. Eg har prøvd å strikke ting eg ikkje har strikka så mykje før, ting som er raske å strikke, mønster, egen komponert osv, men lysten må eg grave jupt etter.
Eg har strikka 75% av eit sokkepar da. Syns ikkje det er så aller verst. Håper den er tilbake snart og at det bare er eit blaff. I mellomtida har eg mykje å vise fram her på bloggen, så her er det bare å følge med:)

Ingen kommentarer: