tirsdag 24. februar 2015

Strikkelyst og restegarn.

Når eg ikkje heilt veit kva eg skal strikke eller dei andre prosjekta mine ikkje frister, strikker eg luer. 
Det er godt med prosjekter som er små nok til at du er ferdig i løpet av kort tid, og som du kan bruke kreativiteten på. Eg har lenge holdt på med restegarn-strikking, som har ført til restegarnprosjektet. Enslige nøster som ikkje har noko plan, kanskje bare fordi eg ville prøve garnet. Det er spanande å holde på med. Vil det rekke til denne lua, har eg nok garn, blir fargane bra, korleis er mønstert osv... Med ei lue så er jo heller ikkje feilen så stor vis ein strikker ei lue som blir feil størrelse eller noko anna som går galt. Heldigvis. 


Så kan det jo ende som bildet over. Ei lue eg vart veldig fornøyd med, og som eg strikker ei til av med ein gang. Det er skjeldent. Mønsteret har eg kaldt Bricks, fordi det var mursteiner i tankene mine når eg tegna mønstert.
Muligheten med restegarn, det er undervurdert.

Ingen kommentarer: