onsdag 11. februar 2015

Space Invaders genser

I romjula bestemte eg meg for å gjøre ferdig ein ufo som har logge i skapet i 2år (mars 2012). Den var egentlig tiltenkt kjæresten min som ein overraskelse, men den vart for trang. Eg syns det var dumt at den bare skulle ligge i skapet. Det var bare halsen igjen på den. Eg strikker nok litt stramt når eg strikker mønster, det er nok grunnen til at den vart for liten. Dette er jo den første genseren eg har strikka i mitt liv, så strikkefasthet og prøvelapp var noko eg viste lite om. Halsen kunne eg kanskje kunne strikka litt tettere. 


Det vart bror som fikk den og eg håper den blir brukt. Uansett godt å få den ferdig og ut av skuffen.

Eg strikka den i ambefalt garn og fargenr. Mønsteret er typisk norsk, med lite beskrivelse og mykje egen tenking. Det gikk overraskende greit å strikke det, men måtte ha litt hjelp til deling av forstykke og bakstykke.  Eg er veldig glad for at eg tok meg tid til å strikke denne genseren. Det å lese og tolke oppskrift er vanskelig når man er nybegynner, men eg lærte veldig mykje av å strikke genseren.


Pinne: 3 og 3,5
Garn: Falk fra Dale. Farge nr som i oppskrifta.
Vekt: 662g
Str: M- Herre.
Oppskrift: Her.

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Den ble flott! Jeg strikket en barneversjon ved å forminske mønsteret, og den har vært høyt elsket.